Bestilling

For at pakken din skal komme trygt og raskest mulig frem til deg, er det viktig at adresse, navn, e-postadresse og mobiltelefonnummerer korrekt utfylt. Sjekk også at du har fått lagt til det ønskede PickUp point med rett adresse. 

 

NB! Ved utlevering i butikk er hentefristen til PostNord fra 01.05.21 satt til 1 uke. Hentes ikke pakken innen fristen, vil pakken gå i retur til vårt lager. 

 

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil der forårsake at hverken får ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. 

 

Har du en rabattkode legger du denne i feltet du ser når du kommer til handlekurven, før du kommer til kassen. Der finner du et rabattkodefelt som det står "legg inn rabattkupong", der skriver du inn koden du har og trykker på "bruk". Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre inn til kassen for å fullføre kjøpet ditt ellers vil ikke summen bli trukket fra.

 

  • Kan jeg kansellere/endre min bestilling?
  • Når sendes bestillingen min?
  • Hvor er pakken min?
  • Hvordan oppretter jeg en kundekonto?
  • Jeg har glemt passordet mitt

Kontakt oss