Har forsendelesen feil eller mangler? Er noe blitt skadet ved ankomst? KONTAKT OSS så hjelper vi deg.
Hos HOY.NO har du 30 dagers åpent kjøp. Vi vil at du skal være mest mulig fornøyd med kjøpet ditt, også når du ombestemmer deg, derfor har vi har gratis retur forutsatt at den sendes som beskrevet med PostNord. (NB! Retur kan IKKE sendes med Posten Norge).
SLIK GJØR DU:
Fyll ut baksiden av returskjemaet som var vedlagt i pakken din - kryss av for «bytte/retur».
Manglet RETURSKJEMA da du mottok pakken, eller du har mistet det?
Da kan du printe det ut her: RETURSKJEMA eller kontakt oss, så sender vi det til deg i posten.
• Pakk inn varene, legg ved returskjemaet.
• Klistre returetiketten du mottok i forsendelsen fra oss utenpå pakken du sender tilbake.
• Pakken med påklistret returlapp leveres inn til nærmeste butikk med PostNord-service.
Manglet RETURETIKETT (fraktetikett) i sendingen fra oss eller har du har mistet den?
Da kan du printe den ut selv ved å gjøre som beskrevet under eller kontakt oss, så sender vi det til deg i posten.
FOR EGEN UTSKRIFT AV RETURETIKETT:
• Gå til POSTNORD RETUR og fyll ut elektronisk returetikett.
• Du velger der retur med returkode og skriver NETTRETUR med store bokstaver i kodefeltet. Deretter går du videre og fyller ut skjemaet til du kommer til utprint.
• Arket du printer ut limer du på returpakken og leverer den til nærmeste butikk med PostNord-service.
Har du ikke mulighet for å printe ut selv?
KONTAKT OSS så sender vi både returskjema og returetikett i posten.
BEHANDLINGSTID FOR RETUR & TILBAKEBETALING:
Når vi har behandlet returen din (det tar som regel 1-3 uker) vil du få en e-post. Varen blir da slettet fra din faktura, eller så vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling. Har du betalt med Vipps vil vi tilbakeføre beløpet til deg der.
For å unngå at du får purregebyr fra Klarna på varer du har sendt i retur, må du ta kontakt med Klarna eller logge inn på www.klarna.no utsette betalingen selv.
Du kan også ringe Klarna på tlf. 21 01 89 91
• Etter at vi har mottatt returvarene og behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller for tilbakebetalingen. Har du betalt med Vipps tilbakefører vi beløpet.
• Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra fakturaen. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling.
• Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager etter at vi har gitt beskjed til Klarna om refundering.
• Husk at du alltid kan logge deg inn på Klarna.no for å få oversikt over dine utestående beløp, samt betalingsinformasjon.
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp.
• Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist).
• Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til 1 år.
• For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den.
Her kan du laste ned ANGRERETTSKJEMA
Alle produkter skal sendes tilbake til oss innen rimelig tid.
Vi vil at du skal være mest mulig fornøyd med kjøpet ditt, også når du ombestemmer deg, derfor har vi har gratis retur med PostNord. Du har likevel risikoen for transporten tilbake til oss.
Tilbakebetaling skal normalt finne sted innen 14 dager etter at vi mottar produktet fra deg.
Produktet sendes tilbake til oss i originalemballasjen, sammen med ANGRERETTSKJEMA og RETURSKJEMA
Har du ikke skjemaene eller tilgang på printer for å få printet de ut selv?
KONTAKT OSS så sender vi både angrerettskjema og returskjema i posten.